About Justin

Min Remix:Den här bilden har jag gjort själv   
About Justin:  1.Favorit glass smak är sockervadd 
2.vän med Usher 
3.hans hund heter Sam och är pojke Papillon 
4.han växte upp i Kanada 
5.hans favorit soda är sprite 
6.gillar vitamin vatten 
7.älskar apelsinjuice 
8.har en halvsyster som heter Jazmyn och halvbror Jaxon 
9.han kan spela trumpet, gitarr, piano och trummor 
10.han kan räkna till tio på tyska 
11.hans skostorlek är 7,5 
12.favorit nummer 6 
13. hans mammas namn Pattie 
14.hans pappas namn Jeremy 
15.han bröt foten på scenen under en låt 
16.gillar att spela fotboll,basket och hockey 
17.gillar tacos 
18.favorit paj äpple 
19.hans favorit slangord är shawty 
20.första skivan kom ut November 17,2009 
21.hans nick namn är J-beebs Bieber och Beebs 
22.hans favorit mat spaghetti 
23.hans sko varumärke är Supra 
24.alar flytande franska 
25.hans idol är Wayne Gretzky 
26.hans önska är att flyga 
27.det tar 20min att bli klar på morgonen 
28.på sin första dag spillde han spaghetti på sin dejtsjorta 
29.han är en riktig bra beat boxer  30.han är uppvuxen i Kanada

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 07:52:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0