Justin Bieber i tårar efter att ha flunkat sitt körprov!

Justin Bieber i tårar efter att ha flunkat sitt körprov!

Har ni läst Justin Biebers nya bok
''First Step2 :my story''än?
I ett kapitel bärettar Justin om sitt körkort,fram förallt hur han blev rasande efter att ha misslyckats med den skriftliga delen. När hans mamma kom efterår för att hämta honom skämdes hon för mycket. För att hoppa in i bilen med henne så istället gick han hem i regnet. Han skriver:

''Det fanns inte en chans att jag skulle hoppa in i passagerarsätet gråtandes som en 10-åring.
Mina mamma ropade till mig medans jag gick till hörnet av parkeringsplatsen och stog vid gatan. Det kändes som om varje bil som åkte förbi hånade mig.

Någon tjej åkte förbi, hon applicerade mascara medans hon gled ner för gatan, hon hade juh ett körkort eller hur?
Någon kille åkte förbi i en lastbil rökandes en cigarett som han senare kastade på gatansom om världen var hans askfat....

Jag ropade efter honom, jag hatar dig! Då kändes det bra. Jag skrek till nästa kille Jag hatar dig med! Och jag hatar dig! Och jag hatar dig!

Aww, stackars Justin ^^


Kommentarer
Postat av: Linnea

Stakars lilla Justin :( <3

2010-11-30 @ 09:46:22
Postat av: Elvira

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-12 @ 17:38:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0